علشان كده انا بكره البلوجات ..!

ماسك مزيف ... الكل بيلبسه طالما انه اودام جهاز كمبيوتر متصل بالانترنت ... مطمن ان محدش شايفه ولا هيحاسبه على كلامه غير ربنا
اللى مفكرش فيه اصلا .... وسبحان الله من خلال البلوجات الكل بيظهر انه حساس وضعيف وشاعرى ودمه خفيف وقلبه ابيض وعنيه خضرا وشعره اصفر ...
انما فى الحقيقه >>> تلاقيه اهبل .. عبيط .. غبى ..لا بيعرف يكلم ولا بيعرف يقول رأى ولا بيعرف يشارك فى حاجه مفيده ...
اى حد بيعمل بلوج جديد ... لازم اول موضوع يكون .. هااااااااااااااااااااى يا صحابى واحبابى وهاى يا مصر .. ازيكم عاملين ايه .. وحشتوووووونى جدا جدا جدا .. الخ , وممكن من الرقه المفرطه تلاقيه عيط ... يختى بيضه وكميله .. بتعيط ... ربنا يخدك يا شيخ !!

البلوجات دا معموله لانك عندك علم عاوز تنشره او زى ويب سايت صغير ليك او مذكره خاصه بحياتك تفكرك بايامك الحلوه وايااااامك السودا اللى لسه جايه ... انما خلى ليك قيمه فى نظر غيرك ... تسوى ايه لما اكون ولا عمرى شوفتك وعارف عنك كل حااااااجه عن طريق البلوج !!!

انا مره دخلت بلوج لقيت واحده كتبت اكتر من عشر مواضيع عالبلوج فى يوم واحد !!!
طبعا مستغربين ... اول موضوع كان اول ما صحيت من النوم ... هاى يا حلوين عاملين ايه واكلين ايه شاربين ايه .. انا لسه صاحى حااااالا وحبيت اسجل اللحظه الفزييييعه دى .. يلا اروح اطففففففح وارجعلكم ... تانى موضوع بعد ما طفحت ... هاى يا قطاقيط انا لسه فاطره حااااالا والجبنه كانت فزززززيعه بس طبعا انا مش بشرب لبن عشان الكوليسترول وعشان متخنش .. باى بقه ... تالت موضوع ... قبل الغدا بـ خمس دقايق ... بجد بجد وحشتوووووووووونى مووووووووووووووووت موووووووووووووووووت وكمان بلوجى وحشنى بطريقه فزززيعه فززززيعه .. بقالى تلات ساعات ركناه ومكتبتش فيه حاجه جديده !! معلش انا طولت عليكم .. اسفه جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا
وبردو من قمه الرقه تلاقيها عيطت !!! .. اما الحق اتغدى بقه قبل ما الاكل يبرد ...رابع موضوع بعد الاكل ... انا حبيت اسجل اللحظه الفزيعه دى واقولكم ان انا الحمد لله اكلت سمــــــــــكه .. اه والله اكلت سمكه بس عشان متعورش .. خليت مامى هي اللى تأكلنى ... يلا سلام بقه عشان الحق اغسل ايدى !!!
خامس موضوع ... هاى يا جماعه الساعه دلوقتى بقت 6 المغرب .. ميعاد الشاور بتاعى ... اشوفكم فى الحمام .. اصدى بعد الحمام !!!
سادس موضوع .. الميه السخنه كانت فزيييييييييييييعه ... وحطيت من الشامبو الجديد ونتوا لالالالالالالالالالالاء .
سابع موضوع ... اتشششششششى .. انا يظهر اخدت برد يا كماحه ... اصل انا بشرتى حساسه اوى للهوا !!!
تامن موضوع ... ايه دا يا وحشين ... بقه عارفين انى تعبانه ... ومفيش كللللللللب منكم جه يزورنى ... اخص عليكم .. انا مخاصماكم !!!
تاسع موضوع ... عارفه انى قلبى رهيف ودا عيبى .. بس انا خلاص سامحتكم ... يلا بقه رحبوا بعودتى للبلوج !!
عاشر موضوع ... الساعه دلوقتى بقت 2 بليل ... ونا بابا معودنى معدش عالجهاز اكتر من كده .. عشان عيبنى متوجعنيش !!!
اشوفكم بكره بقه !!

وننننننننننننننننعم التربيه ... ابقى سلميلى على بابا يختى !!!

كفايه كدب بقه ارحمونا
وكل واحد يخلى عنده شويه دم ويحتفظ بحاجه لنفسه هو للزمن عالاقل
الولد مفكر انه لما يكتب كل حاجه عالبلوج والناس كلها تعرفه .. يبقه كدا الواد مقطع ومعدى .. يخى جتك خيبه
ابقه قابلنى يا مقطع !!
والبنت اللى مفكره انها كده بتعرف الناس انها رقيقه وخجوله و.. و... يختى جتك خيبه انتى كمان
ابقى قابلينى انتى كمان !!

*
*
*

طبعا من حقك انك تقرأ الموضوع
لكن من حقى انى اقولك ان كنت ترد ولا لاء

والحقيقه ردك مش هيفيدنى بشىء
فـ ممكن تقوله لـ نفسك وتحاول تتغير للافضل