فدفده واعترافات ... انته اللى سرقت قطتى !!

هاى يا صحابى
ايه دا انتوا نستونى يا وحشين .. (بتعيط)
والله انتوا وحشين ...(لسه بتعيط )
لالالا انا مش هقدر اكمل ونا فى الحاله دى ... (غرقت الاوضه من العياط)

خلاص انا هكمل بس اعملوا حسابكم انى مخاصمكم لمده تلات دقايق
ياااااا هيعدوا عليه كأنهم تلات سنين (انا اللى بعيط)

النهرده جايه اعترف ليكم بحاجات كتير اوى لانى ملقتش مكان اكلم فيه غير هنا
لانه يعتبر بيتى الثانى بعد بيتى الاولانى اللى هو فى شارع _____ جمب ______
واللى نمره التليفون بتاعتنا _______ بس انا مش برد عالارقام الغريبه
والاحسن تبقوا ترنوا عليه عالرقم دا _________

يوووووو بقه ... هتنسونى انا كنت عاوزه اقول ايه
اه اه
النهرده يا كماحه
تصوروا ... تخيلوا ... (اعرب الاولى وحط التانيه فى جمله من تعبيرك)
انا النهرده صحيت الصبح .. بصيت جمبى
ملقتش القطه بتاعتى (بتيعط وماسكه منديل وبتنف فيه)

المواصفات
لونها ابيض بخطين حمر ولها ودان مرسوم عليها علم برشلونه
وديلها مشنشر وطويل ولابسه كوتشى مقاس 3 ومش بتحب تلبس شرابات عشان بتضايقها لما تيجى
تلعب كوره

انا والله مش متخيله اللى حصل دا
عمرها ما خرجت من غير ما تقولى او تصحينى تعرفنى عالاقل
واتصلت على كل صحباتى واحبابى وولاد الجيران وعم حسين بتاع السوبر ماركت اللى جمبنا
وكلهم قالوا انهم اخر مره شافوها لما كانت معايه امبارح ونا بعلمها ازاى تطير !!

بجد انا محتاره .. قولولى اعمل ايه ..؟؟


أول واحد قلبه رهيف :
موضوع محير فعلا ... انا فتحت جوجل وعملت سيرش
ملقتش غير قطط احمر فى ابيض فى اسود وفى نسر عاللون الابيض
بجد بجد ربنا يكون فى عونك .. انا حاسس بيكى
ودا ايميلى ______ لو عوزتى تكلمينى افدفد معاكى شويه واعتبرينى
زى اخووووووكى (ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه)


واحد تانى قلبه مخرم وبينقط :
لالالالالالالالالالالالالا
مستحيييييييييييييييييل
انا مش مصدق (وبعدين اغمى عليه)


واحده صحبتها :
ايه دا
بوسى ضاعت ..؟؟
ازاى يبنتى دى لسه مكلمانى بليل
عموما قلبى عندك .. ايدى عندك .. رجلى عندك

انا دلوقتى هتصل بباقى الشله واسألهم عليها
متقلقيش .. اجمدى كده وخليكى راجل امال


ويبقه لغز القطه بوسى يحير الجميع ...!

أكيد ليها جزء تانى

انتظرونا فى ___________